Author Topic: je eigen profiewl maken  (Read 2432 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A FCA

• Guest
je eigen profiewl maken
« on: 15 11 2007, 19:18:48 »
Is het mogenlijk om te zorgen dat je een uit gebreid profiel kan maken, en iets om gericht te zoeken? Ik denk als dat erbij kan komen dat het de weg om met elkaar in contact te komen makelijker maakt.

Groeten AFCA

Offline John

• Algemene moderator
  • Held
Re: je eigen profiewl maken
« Reply #1 on: 15 11 2007, 19:34:08 »
Helaas, het is op dit moment nog niet mogelijk om een uitgebreider profiel aan te maken dan het standaardprofiel.

Ik heb wel ideeen om daar verandering in te brengen maar er zit een geheel vernieuwde versie van het forum aan te komen. Aangezien ik weinig zin heb om dat werk 2 keer te gaan doen wacht ik daar nog even mee.

Een bijkomend probleem is dat de licenties van Joomla zodanig zijn aangepast dat het niet meer mogelijk zal zijn om het forum te combineren met Joomla zoals nu het geval is, met als gevolg dat werkelijk de gehele site opnieuw opgezet moet worden.

Op termijn zal er dus zeker één en ander gaan veranderen. Met het omzetten van het Joomla deel ben ik al begonnen, voor de rest moet ik wachten tot de software beschikbaar is.

Gezien het bovenstaande hoop ik dat je zult begrijpen dat ik geen grote wijzigingen meer zal maken voordat het nieuwe forum beschikbaar is.
John

Offline regenboog

• Held
Re: je eigen profiewl maken
« Reply #2 on: 19 01 2009, 10:09:42 »
Ik had een nieuw topic willen aanmaken om te vragen of de profielen wat kunnen worden uitgebreid, maar ik vond dit topic, waarin deze vraag al is gesteld.

Ik vind de profielen ook een beetje beperkt. Soms is er een nieuwe gebruiker en dan kijk ik wel eens op het profiel, maar daar word je niet veel wijzer van. Natuurlijk kun je dan zelf het initiatief nemen en een mail sturen, maar ik vroeg me af of er ook iets aan de profielen gedaan kon worden. Zag hierboven dat een aanpassing van de profielen in verband met een nieuw forum even in de wacht is gezet. Heel begrijpelijk. Deze post is echter inmiddels alweer een tijdje geleden.

Een aantal velden in het profiel wordt vaak niet ingevuld (MSN, ICQ, website), en verder is er niet veel ruimte om iets te vermelden, waardoor gebruikers toch een beetje anoniem blijven. Ik denk ook dat dit gebruikers ervan kan weerhouden om contact met elkaar te zoeken. Het is een vicieuze cirkel dan, gebruikers loggen niet meer in, posten niet op het forum, komen niet in de chat etc.
Best wel jammer, want er is toch veel tijd in deze site gestoken.

« Last Edit: 19 01 2009, 10:12:02 by regenboog »

SMF 2.0 | SMF © 2011, Simple Machines | Theme Lamartine By Fussilet